Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, november 22

You make me smile

Har precis kommit hem från en filmkväll med frida, Natta & grabbarna. Vi hade det väldigt trevligt även om lite tystnader mellan många blev till hehe. Adam va jätte söt, Han får mig att le. Känns bra. Frida tjatade på som vanligt och natta var lite surig dock älskar jag , henne lika mycket ändå & gumman jag förstår dig till fullo imon när vi vaknar blir det deep talk! Roliga disskutionen kom på tal om en viss grabb hehe frida vi måste ha rätt annars är han bara sjukt konstig! Sitter och pratar med min kusin Linnea på msn, som förövrigt numera bor i portugal, rätt sjukt när vi va små bråkade vi konstant även om vi alltid va med varandra & ja vi har liksom alltid haft våra konstiga stunder & nu när vi är äldre har jag insett hur lika vi är egentligen visst vi är olika så men ändå så lika Älskar henne hon tycker precis som jag och vi båda är lika envisa, som hon skrev alldeles nyss så tror jag att hon är en av dom få kusiner som jag kommer ha bra kontakt med när jag är vuxen. <3>Xoxo
Karolin Chambel
P.s: bilder från dagarna som passerat.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL