Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, november 24

Första gången snön faller...

Då var det måndag igen, det snönar fortfarande ute, funderar på om jag ska släpa med natta ut för att göra en snögubbe, kanske lite töntigt men jag älskar det! Vintern är så mysig, alla mysiga filmkvällar, skidresor, varm brasa, snö, juleljus, julpynt, lussekatter & lucia allt är så fint! Jag vet att helgens uppdatering inte varit det bästa & sanningen är att jagdegig som jag är har sovit och latat mig ända sedan jag kom innan för dörren efter lördagskvällen.

Vi va på 55:ans sen en annan club jag inte minns namnet på, hade riktigt kul & wasted va förnamnet. :) hehe träffade på a en stund men var tvungen att beta hem & där var det ja, väldigt roligt! haha Men men vad har ni gjort i helgen? några bravader ni vill dela med er av? Imon är det den 25 vilket betyder betalning!!! Det blir alltså shopping efter skolan med mina romies & där med i norrköping :) En riktig tjejdag å högsta nivå. :) Men först kallar plikterna & skolan är som ni alla vet ett måste. Så nu får vi se, tror ni natta är på en snögubbe? Tror inte det men ska iallfall försöka få med henne ut, snö är ju något man oftas bara uppskrattar första gången den faller eller hur?
XX
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL