Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, november 8

You know me party !

Hej Peps. allt bra med er? Hoppas det det är ju entligen lördag! Igår blev det mys kväll med Min nya Romie & god mat. Kollade på filmen Cleaner, den får 3 av fem toasters. Fick min nya mobil igår i paketet min mor skickade och min söta mormor hade gömt pengar i den för att inte min mor skulle se, hur underbar är hon inte som hela tiden tänker på sina barnbarns bästa! Jag älskar dig mormor. Och Tack älskling mamma för min underbara mobil som nu laddar så att den kan användas imorgon på bakis/plugg dagen som vi ida infört att söndagarna ska vara till för. Så vad händer ikväll, jo Kurre kommer komma inom kort och hämta upp oss sen blir det party en bit bort, sen utgång på plaza :) Me like men andra ord. Har dock ångest över vad jag ska ha på mig och nu är klockan halv 7 så måste lägga på ett kol, Men naglarna är målade & håret plattat såvad kan gå fel när jag är på det bästa humöret ever! ? (peppar peppar..) Aja vad ska ni göra ikväll vad det än är hoppas jag att ni alla (host) har det toppen
Hugs n kisses
The one and only
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL