Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, november 7

Fredag, älskade fredag

Idag är det fredag vilken innebär att dom flesta är lediga från sina jobb & måndagens lektioner, är mycket fest & nöje bort. Så vad ska jag göra, vet inte riktigt än men vet att det blir myskväll här hemma, vi ska baka pizza & se på film med massa godis & då står ben n jerrys högt på inköpslistan. Sedan får vi se, kanske går vi på vår firmafest som är ikväll eller kanske blir det kurre som ringer. Vi får se helt enkelt. Jag ska iallfall snart springa ner till ica & handla & hämta ut ett paket som min kära mor skickat, innehållande min nya mobil så att jag så snart som möjligt kan ringa mina underbara v'änner som jag lämnat kvar i gbg utan att batteriet ska dö inom kort. Skolan har gått bra, trivs jätte bra idag blev det en hel del foton & massa annat smaskigt. Men Josefin skickade ett oroligt medelande på Face, hon undrar vart jag tagit vägen, lung gumman ringer snart och förklarar allt! Saknar dig med! Men men kommer till gbg lagom till jul på liseberg så då kanske vi ses då? Ska nog upp till min kära far en sväng också & ge frugan han har en läxa hon sent ska glömma. Envis kärring!!! Aja men nu ska vi inte förstöra fredagen nu är det mys! Hugs n Kisses
Karolin Chambel ( den nya linköparen )

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL