Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, november 9

GG & OTH !

hej people, haft en bra helg? Själv har helgen varit uppvilande med fest och myskvällar. Igår va vi på nflyttnings fest & jag kan ju lova att jag helt klart va best på singstar :) haha utgången blev inte som planerad dock, vi drog oss hem runt 2 tiden & vi alla tre somnade på soffan runt klockan 5. idag blev det uppstigning runt halv 2 för att sedan sola, medans dom andra tränade passade på att köpa en Chai på eh när jag ändå hade tid över, det är ju så att jag inte köpt mitt gymkort här än eftersom att man får ett speciellt från skolan men dom är ju så sega. Nu kom natta in i rummet, haha hon har lite ont i magen tydligen beror det på allt onyttigt vi ätit den senaste tiden kanske? tror det, ska dock bli ändring på det imon! Men är det inte så att när mörkret tar fart så sätt myskvällarna igång å allvar? Missade ni OTH & GG förut kanske? Jag kan lova att det gjorde inte vi, natta hade nog i princip gjort att för en natt med Chuck Bass haha rätt kul. Men vem vill inte det? Båda dom serierna är underbara och jag är helt såld på kläderna i GG & romantiken i OTH. :) men men imon är det skola och jag ska strax ta mitt ett bad & sedan ring C för ett godnatt samtal. Men sist vill jag gratta mina pappor (Ja, jag har två, Komplicerat!) på fars dag älskar er båda <3.
Kiss n hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL