Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, november 12

Vintermys

Godkväll, Hur har eran dag varit? Själv fick man någon sorts reaktion på något jag har ätit så mådde inte alls bra, så för att vara helt ärlig tog jag mig inte lång från sängen på hela dagen. Natta gjorde mat och den blev vårrullarmed ris, sås & grönsaker mcket nttigt asså, det va ju det där att dra ner på det onyttiga som vi kom överens om att göra. Höll dock som vanligt inte länge för lagon ditt DH blev det vofflor med choklad glass & mjölk, Mums. Det är ju vinter och alla vet att man myser mer på vintern, så om man ska unna sig något gott ska man göra det nu. Till våran kan man börja träna, äta nyttigt & allt det där för att sedan se snygg ut på playan. Även om medier går ut med att vinterdieterna fungerar bäst m.m vet vi alla som sagt att det är på vintern suget är som mest & den där jogging rundan du tagit hela sommaren är inte lika mysig på hösten/vinter då det antingen regnar, snöar eller blåser. Så ät på vetja. Blev inget jobb idag, så imon blir det dubbelkörning. Natta sover redan och jag ska snart dra mig till min sida av sängen men ska nog ta ett varmt först. Ta hand om er! Kiss n hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL