Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, november 13

Dont drink n drive !

Hej alla glada. Sitter i skolans datasal med frida bredvid mig, kom nyss tillbaka från en föreläsning av vägverket, dont drink and drive. Väldigt sorligt det där, att så många dör p.g.a: att någon varit oansvarit. Det är hemskt rent ut sagt. Frida som jag kanske inte har berättat så mycket om är en sprallig & pratglad tjej som går i min klass, hon är rätt klockren. :) Hur go som helst. Hon hälsar till er frästen. Somna i god tid igår eller a runt halv 1 iallfall. Rätt bra för att vara vi eller vad säger du natta? Pratade med mitt hjärtegull josefin igår, fest planerna verkar gå framåt & det blir som sagt nyår i götet. Ska bli kul och komma hem då. När planerna redan nu är i fullgång. Hoppas Frida följer med så att jag kan få visa några riktiga hunkar, för här i linköping finns det för få för att man ska klara av en kall vinter. För lite ögongodis helt enkelt. Josefin ska till The big appel snart, lyckost, nästa gång så ska jag med gumman! Chrille ringde igår med, kunde dock inte prata för jag var på jobbet men hoppas han ringer idag så att jag kan försöka övertala honom att komma hit tidigare än han lovat :) hehe myspys! Idag blir det nog jobbet efter plugget & sedan plugg & mys men nattapatta hemma i tv-soffan. Ni får ha det så bra sålänge så hörs vi sen. Kiss n hugs. Karolin Chambel

P:S: Lägger till fridas blogg i sidan så att ni kan kolla in henne ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

PUSSSS PÅ DIG :) <3

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL