Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, november 11

Godmorgon & sprid lyckan.

God morgon alla glada! Det är fortfarande mörkt ute & jag sitter med datorn framför tv med en kopp blåbärs te. Har precis fin slipat den sista delen till uppgiften som ska lämnas in på första lektionen idag, är inte så van vid att få skriva hela tiden både på skoltid & hemma. Men jag älskar det, en ny Karolin kommer fram när jag väl skriver. Det är en underbar känsla att bara få tänka tanken att jag kanske kommer få möjligheten att skriva varje dag & arbeta med olika tidningar. Jag är lycklig helt enkelt, även om jag nu har fått lägga alla pengar på studier istället för allt underbart man hittar på stan inför vintern så är det värd det, i längden för om inte lyckan finns där kommer inte självkänslan fram & då kommer inte heller den där tröjan hävas fram på ett underbart sätt ändå, inte sant. Har tänk på en sak den senaste tiden, jag skriver i både i skolan & på fritiden både här i min blogg & i form av dagbok, dikter & låtar m.m. Jag mår så mycket bättre efteråt, när jag fått skriva av mig. Så ett tips jag vill gå ut med mitt fulla stöd till är att börja skriva, även om ni inte tror att någon är intresserad det spelar ingen roll, jag skriver här i bloggen för att jag älskar det, inte för att tjärna pengar, visa upp mitt liv eller något sådant. Jag skriver för att jag blir lycklig över det. Sen kanske inte skiva är något för dig, du kanske gillar att sjunga, spela musik ja, allt möjligt. Gör det du mår bra av! Skriv tills pennan bränner, sjung ut & höj musiken. Din lycka ska aldrig få hållas inne, sprid din lycka & för den vidare. Aja nu måste jag ta tag i det här håret som just nu ser ut som en stor krullboll och om jag så vill att jag ska känna mig vacker i huvudtaget är det dax att ta tag i hårborsten i högsta hugg.

Kiss n Hugs

Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL