Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, november 15

new people n i love them all

Hi pepps, :) Åt en underbart god middag med mina romies för en stund sedan, vilket vi örtjärnade efter den där power walken vi tog i morse. vi har alltid roliga samtals ämnen att prata om, man kan inte undgå att skratta när man är med er. Ni gör min dag. Haha Pratade nyss lite med S. Han ringde för att höra hur allt va här borta, det är ju verkligen nu man märken vem ens riktiga vänner är, dom som fortfarande hör av sig nu när man flyttat långt bort :) Men det är väl bra, man blir ju lite ledsen och besviken förstås. Men ändå jag tjänar ju på det i längden. Har iallfall träffat en del underbara människor här, natta frågade mig för en liten stund sen om jag trivs här och det gör jag verkligen. Jag trivs som fisken vattnet. :) Och hur kan jag inte gilla er. Fick nyss ett sms av adam, får se vad som händer ikväll om kanske lite folk ska komma hem till oss och parta eller om det blir en fika på stan. ? Men vi får ju se vad kvällen leder & vad den har att erbjuda för nu ska jag sluta och gå och ta en cigg och krama min underbara natta för att hon är underbar helt enkelt. Kiss n hugs
Karolin chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL