Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, november 14

Fredag hela veckan.

Hej alla snyggingar idag är det fredag & jag gick till skolan helt i onördan för vi inte ens hade lektoner, tröttsamt. Men men kom upp i tid för att utnyttja dagen så mötte min romie & det blev en runda på stan sen blev det en lång väntan vid sagateatern där vi sedan såg två underbart grymma förställningar ;) Nu har natta flipp här hemma hon ropar mitt namn och hoppar, ja kan knappt förklara, Kan ni tänka er att jag bor med henne! HAHA, idag skulle vi egentligen ha bakdag med frida men så blev inte fallet för frida är sjuk & jag är på partyhumör, så party ska det bli, på ett eller annat sätt här iallfall verkar som det löser sig o att grabbsen kommer sen? haha Nu kommer hon in här och stör igen haha hjäl mig snälla en göteborgare med lite vett hade varit nice nu hahahha ne natta skoja älskar dig och din sjuka personlighet haha 7år nu fattar du hur längre det är eller? Och nu bor vi ihop, sjukt! Men men mer om kvällen sedan, om jag är nykter för att uppdatera annars får jag kalla in det till imorgon Ciao på er, Kiss n hugs
Karolin Chambel

1 kommentar:

Anonym sa...

Karro måstesnacka meddig.

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL