Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, november 18

Kvällsfika & mys i storstaden med Moa.

Nattbloggar här, kom nyss hem från en kvällsfika på tintin med Moa Våglund, alltid lika mysigt att vara med henne, hon förstår mig helt enkelt & jag henne. Kan inte fatta hur tiden har gått så fort, så mycket som har hänt. Vi satt & pratade om vad vi två gått igenom genom åren & hur livet förändrats sen den där dagen i 8:an när hon började på min skola. Hon är underbar moa hon & imon blir det en frukost på E-house kl:9.20. Men men jacqueline är seg så hon ska komma hit istället det blir en lång natt det här, men jag sa ju att kag skulle spendera tiden väl här i den härliga storstaden. Tiden är ju knapp & sova kan man göra sen eller hur? Chrille messa också han kommer imon lagom till mys framför tv med dh som jag ska tvinga honom att se, hehe blir nog att vi möts istan, han är också underbar den där grabben. Fick ett gulligt sms av mina romies i "en annan del av köping" hehe saknar dom. <3 men men nu kommer flickan snart & jag måste få av mig stadsklädsen & få på mig mysbrallorna :) men sist men inte minst vill jag passa på att säga Grattis på födelsedagen till Lilly som fyller år nu när tolvslaget passerat, du är underbar du med :) Hörs imon Godnatt <3

4 kommentarer:

Anonym sa...

Naaw gumman du är så söt, älskar dig!!!!

// din snutte

Anonym sa...

LOVE

Anonym sa...

Din blogg är så bra, jag önskar att jag levde mitt liv som du!!! Bry dig inte om de idioooterna som skrev elaka kommentarer, vilka töntar! ääääälskar dig <3

Anonym sa...

Helt okej blogg om ja får säga det själv, intressant. Men kan du inte skriva lite mer om mode??

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL