Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, november 17

home sweet home...

Hej alla glada, :) Kom fram till götet vid 6 tiden idag, välkomnades av alla jul ljus som nu är uppsatta, så mysigt. Göteborg är verkligen vackert på julen. :) Synd att jag kommer missa typ hälften. hoppas jag iallfall hinner komma ner & gå på jul på liseberg, tror nog att josefin är på att gå en mysrunda där :) Så ska inte sova med natta idag känns väldigt konstigt att inte ha henne runt mig hela tiden hehe. Men men vi ses ju på onsdag som sagt. Kommer pussa ihjäll henne. Min andra hälf. <3> Men men nu är jag hemma son sagt, har saknat familjen som ini bomben & på inte tala om chrilleballen, josefin, emma & Moa. Ni andra är inte glömda har saknat er med. I skolan idag var det fullt ös, alla var igång & inte minst frida, vi hade väldigt roligt under textkomen & ja även om vi inte hade helt rätt om situationen så fick vi oss ett gott skratt iallfall, träffade adam sen, hade ville förklara lite saker & ses innan jag åkte så han fick följa mig till bussen, killen var ju också så snäll att han hjälpte mig med min väska som hela tiden skulle glömmas bort hehe :=) men jag förstår nu & ja vi får se, Inget jag planerar nu iallfall. Som frida sa också det kanske inte är någon ide. <3 Imon blir det fika med josefin med massa prat & gossip. Vi har ju en del att reda ut & planera om man säger så. Ska bli så härligt att äntligen få ses, känns som en evighet sen sist ! ska ge henne en bamsekram :)!! sen ska jag även, luncha med moster , få tag på chrille, shoppa, träffa mormor, träffa moa, fika med pappa, plugga lite & äte middag med familjen. Med andra ord har jag sjukt mycket att göra men jag ska använda tiden väl och njuta av varje sekund. För snart tar skolan fart på allvar och linköparna tar tag i mig med jobb och mycket annat. HEHE men nu ska jag iallfall ta en kopp te ed moder jord sen ska jag iväg och möta kusinvitaminerna på mys & massa prat ska bli så skönt att träffa er tjejer, ni är helt otroliga! Sjukt hur underbara ni är. Var och överaskade Jacqueline på jobbet idag, gissa om jag pussa ihjäll henne? haha :) men men nu blir det te ciao
kiss n hugs
karolin Chambel
p.s: natta jag vet att du läser detta, i love you long time, saknar dig sjukt mycket redan <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är klart att jag vill gå och mysa på jul på liseberg med dig darling. <3

Anonym sa...

Haha du är för rolig min fjärt OCH JA JAG LÄSER ALLTID DIN BLOGG :p haha ett beroende puss miss you babe (L)

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL