Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, november 3

det vilar i ödet nu.

Hej alla glada, sitter här med Natalie min nya livskambrat & rumdelare. Trivs jätte bra, idag har jag fått en hel del gjort också, ringt studievägledaren för att börja skolan på onsdag ska dit imon och fixa iordning allt, sedan har jag skaffat mig ett jobb & ringt till csn m.m Alltså har jag varit igång & på topp. Träffade natta på stan också, blev en runda i linköpings innerstad självklart en efterlängtad Chai på E-house. Väl på mitt nya jobb var alla jätte trevliga & jag lärde mig dom nya rutinerna. Ska jobba imon från 17.00-21.00 alltså som mina gamla tider, me like! Men Men pratade med chrille förut han är lite arg för att jag inte kommer komma hem, men han kommer över det, eller? Hoppas det iallfall. Känns lite konstigt att det verkligen är så att jag bor här nu, men det känns bra. Visst ska inte säga att en rädsla att jag om en månad längtar ihjäll mig för att komma hem men man måste våga ta risker eller? Har ju tagit en chansning nu iallfall & nu ligger allt i ödets händer & jag hoppas att det bringar gott. Men men nu ska jag ta min Cosmo & sätta mig i soffan & njuta av min lediga kväll kanske ska ta & föreslå den där filmen för natta ikväll, ni vet alla flickors älsklings film the notebook, så att jag kan få gråta en skvätt p.g.a av något vackert innan läggdags.
Kiss n hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL