Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, november 5

Drömmen som slog in.

Idag har det varit en bra dag, igår hade jag lite funderingar på om jag verkligen gjort rätt val genom att flytta hit & om skolan & allt annat. Men som jag också skrev igår lät jag det vila i ödets händer & idag inträffade något som fick hela mitt liv att förändras, som många av er som känt mig i flera år vet att jag alltid sagt att skriva & att jobba med Pr varit mitt dröm jobb men eftersom att det inte finns någon direkt journalistisk linje i Göteborg var det inte en möjlighet i min värld när jag skulle söka gymnasium, så jag valde den hårda vägen genom samhällsprogramet för att sedan vidare utbilda mig under en lång tid. Men idag så kom jag in på den linjen här i Linköping eftersom dom är en av Sveriges städer som har detta program & jag pratade mig in med rektorn idag & imorgon ska jag hämta mig första kursplan & den som är en stor lättnad nu då är att jag inte behöver gå om utan hoppar in i 2:an och börjar direkt Underbart inte sant, min dröm blir sann & jag ser fram emot varje dag i skolan framöver men men Simon är här på besök så det blir mys med han & Natta framför Tv med massa gott.
Så hej så länge & önska mig lycka till imon då min första dröm dag börjar :)

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL