Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, november 3

degdagen

Hejsan, som ni vet är jag i full gång igen. Och som ni också vet är det söndag idag & för betyder det DEGDEGDEG!!! Vaknade efter en väldigt lärorik kväll/natt och frukost var jag inte sugen på så det blev städning, Alla tre var i full gång sen när allt va rent & fint blev det willys för att handla mat & massa gott. I mina & nattas ord GODIS&OSTBÅGAR! haha ja jag vet redan att jag är en godisgris men va fan lite fett har väl inte skadat någon tidigare eller?, Ja det kan vi ju diskutera en annan gång. :) Men Men här i linköping är det som i alla köpingar haha konstigt med andra ord men jag trivs. Nu när dte är söndag & jag och natta har degat hela dagen så har man tänk en hel det, T kom in i tankarna överaskande va, var inte jag över honom. Jo, jag tror det iallfall men hur kan jag vara säker när moments kommer upp & bilder visat & hjärtat pirrar. Äh stöt bort det vet jag! Ja typ asså vad ska jag göra nu, finns inget i världens som gör att han kommer lyssna tror jag & samtidigt. Jag kan ju inte vela såhär. Men men Mamma skickade ett jätte gulligt sms, hon är för söt när hon är orolig. Men det är ju ingen fara eller hur, Jag klarar mig bra, det har jag alltid gjort & kommer alltid att göra, så sorry för era försök. Love you all Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL