Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, november 29

gårdagens bravader

Godkväll, sen uppdatering idag. Vaknade för några timmar sedan & har bara segat ända tills nu. Gårdagen var rolig dock blev det ingen utgång eftersom att alla vari full gång här, natta kanske lite för mycket kanske men det får hon bita i idag :) hehe iallafall klart sjukaste kvällen i mitt liv. Men roligt hade jag vill jag lova. Nu sitter vi här igen iallfall. Jag, Frida, Natta & Anna :) Party ikväll igen, dock inte så taggad men det kommer snart. Frida hälsar frästen, hon hade också rätt trevligt igår :) Lite synd att t inte tog steget till henne haha :) men vi alla vet ju att han bara kan ta steg hem. Greg va på g & han fick en puss av natta å köpet så då fick vi allt se ett leende. Hehe ja´, en vild kväll alltså somnade runt 7 tiden efter man fått skjuts till max för fyllkäk på högsta nivå. Menmen aa det blir nog bra ikväll med vill jag lova får dock hamna isäng tidigare eftersom att jag och frida lovat grbbarna att kolla på matchen imon :) hehe men men slänger upp lite bilder från gårdagen puss på er & ha en toppen kväll ni med för det ska iallfall jag ha.
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL