Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, november 1

glöm bloggpausen, I`m not on it.

Hej igen, visst en bloggpaus hade varit skönt om det var sommar & jag skulle iväg på en kryssning i caribien & bara glassa men sanningen är att en bloggpaus var en dum ide eftersom jag älskar att skriva, en stor passion, hur töntigt det än är. Så var har hänt varför slutade ja, Jo åkte ju till berlin som sagt hade jätte trevligt sålänge jag var där, blev magsjuk & en incedent hände men inget allvarligt. Så var lugna. Men sen har det hänt lite annat som kanske chockar er, jo jag har flyttat till linköping. Ja, ni läste rätt, linköping. Många tycker nog det är knäppt & konstigt men jag gillar det, Ville börja om & sluta deppa så mycket. Men visst tårarna kommer eftersom jag har lämnat flera personer som betyder så mycket för mig. Men jag finns iallfall kvar, tror att jag hade försvunnit i dimman om jag hade stannat. Förlåt. Så bor hos Nathalie som ni kanske känner igen från tidigare inlägg & jag trivs jätte bra underbara människor jag bor hos vill jag lova. Saknar dom mina nära mamma & mormor ringer varje dag & Christian sms får mig att falla itårar men jag finns kvar älskling, glöm inte det jag kommer alltid älska dig. Vi två finns alltid kvar. det har vi bevisat många gånger nu. Du va så söt när du kom på morgonen så fort du fick reda på att jag skulle åka, du är så underbar. Vet att jag lovade att inte gråta på terminalen men hur kan jag hålla tårarna tillbaka när jag bara får träffa dig ibland nu och inte när jag vill (varjedag). Men har varit här i två dagar nu, va ute igår på platå & jag hade riktigt roligt. men nu även om jag vill skriva så mycket mer så kan jag inte ska ut idag igen, men ni alla som vet med er att jag inte sagt ett skit innan jag åkte, förlåt har inga nummer, har ny mobil eftersom min tappades bort i berlin, det är nog en ny tred jag har att tappa min mobil på resor. Men tillbaka till er, skicka era nummer till mig på face så lovar jag att ringa. Har inte glömt er, har inte lämnat er föralltid utan tagit ett stort steg och börjat om men ni kommer alltid finnas vid min sida & hos mig. Jag är inte borta föralltid bara borta nu...

P.S: Christian tack för att du är underbar.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL