Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, oktober 2

Uppdatering & plugg!

Hej, jag vet att jag har varit ur dålig med uppdateringen den här veckan, har haft fullt upp med skolan, planering inför berlin, shopping, höstfikor & allt annat som hör mitt liv till, det är abslout inte någon exuse men så är sanningen. Men Iallfall, i måndags hade jag studiedag som sagt & den spenderades på banken med mamma, sedan på stan med Josefin, det blev en fika på vallgatan ( självklart) med massa prat & gott sedan shopping på högst nivå. I shopping påsen hamnade höstkläder, det blev en grå/vit stickad tunika med pälsluva från Zara, en vit broderad kofta från H&m, Höga vita strumpor & svarta strumpbyxor också från H&M, en underbar stickad grå en halsduk & födelsedagspresent till mor i from av ett par svarta skor. Josefin fick också en del fina skar köpta vill jag lova, men halsduken va given! Kände att höst känslan äntligen är på den positiva sidan, Även om gummsan egentligen vill ha snö får hon erkänna att hösten är underbar på sitt lilla viss :) Efter en runda på stan kom Chille in & Joss åkte hem. Jag & Chrillepille gick och satt oss på jensens & det blev en utsökt middag med mysiga ljus. ;) Sov över hos Chrille där det blev plugg, film & mysiga promenader med hundarna. På tisdags morgonen var det segt att gå upp men Chilles broder va snäll & körde oss till skolan. I skolan är det sjukt mycket att göra som vanlig & vi flcikor är taggade till max inför Berlin & det är i princip den ända vi pratar om så fort läraren vänder ryggen :) SKA BLI SJUKT KUL!!!!! Igår Onsdag blev det en mysig dag med min lilla Moa, vi gick promenader & pratade om allt som vi brukade göra, jag passade albin så vi satt ute & fika i höstkuylan med Edvin som var helt förtjust över den lilla hunden. Efter ett tag kom Emelie sedan mötte vi Kajsa & vi alla 4 åkte hem till Emelie & lagade middag & myste i soffan med godispåsen till So you think you can dance finalen :) !! Synd att inte flickorna kom längre måste jag säga!! Men Men idag är det torsdag vilket innebär att jag i skoaln har haft ett 2,5h långt historia pass, där killade vissade sin manilga sida mot oss kvinnor, vi ger igen nästa vecka till max vill jag lova. Efter skolan blev dte fika med Berlin flickorna & nu sitter jag här & ska snart sätta igång med svenska uppsatsen. (a girls got to do what a ... ) Ska ringa josefine sedan för att planera inför imorgon. Så mer uppdatering senare eller imon efter skolan. Ciao
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL