Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, september 28

Söndagsmorgon & Frukostbuffè

Hej gott folk, kom nyss hem till mormor efter en natt på hotell Scandic crown, natta & co. hade bokat rum & en plats för mig med. Gårdagen var lyckad, utgång blev det men dock bara Chess. Men det är vi vana vid vid det här laget, träffade såklart alla möjliga vänner man har samlat på sig genom åren, båda mickan, virren, sofie & Justin va några av de goda, efter Chess var det party på scandic rum 453. Vaknade imorse runt 10 & det blev frukost buffè med melon & allt du kan tänka dig. Så nu är jag piggare. Ska snart iväg till jobbet, för ett 8h pass i video. Vi håller på att flytta så det blir en jobbig arbetsdag idag vill jag lova. Imon är det studiedag & den ska spenderas med besök på banken & massa tråkigt. Ska sätta igång med engelska arbetet hade jag tänk också, svenska v.s amerikanska filmmakare, den du. Men men min kära mormor har fixat lunch åt mig & idag blir det en av mina favoriter, kycklingsallad med advokado röra & feta ost. MUMS!!!! . Ni andra som också var ute igår hoppas jag ahade en lika toppen kväll som jag har haft både igår & i fredags. Och att ni mår hyffsat bra idag, men det är söndag & filmkväll med massa gott är mer än tilllåtet. Nu är det dags att ta på sig stövlarna och kila ner till centralen :) Kanske tar en snabb bloggning på jobbet, men lovar inget. Ciao
XXxx
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL