Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, oktober 6

Helgens äventyr.

Hej igen, vet att uppdateringen är sjukt dålig, men tiden är knapp & min kalender är full. Jag är rätt upptagen för att vara helt ärlig, men ska bättra mig det lovar jag. Men nu lite uppdatering om helgens äventyr. I fredags efter skolan blev det ett snabb besök i gamlestan hos min kusin isabella & senadre på kvällen träffade jag Josefin vid lejontrappan & vi åt en middag på Chess, det blev en utsökt kyckling rätt & vi babblade på som vanligt när vi träffas. Helt sjukt hur vi träffades egentligen men det är absolut en bra sak, hon är hur go som helst! Efter ett tag kom mina flcikor, Madds, Hanna & Erica & joss som skulle jobb var tvungen att gå. :( Det blev shotar till max & vi träffade alla möjliga som man lärt känna bland åren, där ibland va det virren, annie, christer, Alveren m.m. Efter en lång kväll på chess bar jag mig av med några goding till parkan för att parta vidare, vad som hände med hanna fick jag dock bara reda på idag, haha snygg va det ända han va! Madds som nu kallas fyllot åkte hem för att sova ruset av sig :) På väg hem mötte min kusin jacqueline mig & det blev en promenad hem. På lördagen blev det jobb som vanligt & sedan några drinkar på chess med Madds & Özum, mycket trevligt & även då som alltid på chess träffade man vänner från alla möjliga håll, freddan för dragen som vanligt & vi alla ja fick ett åt skratt åt S. Efter några drinkar bar jag mig hem till Noa & där fann jag moa & det blev även utgång med detta gäng & partyt slutade återigen hos Noa med singstar på högsta nivå.. Tackar för kvällarna gott folk ni alla är underbara, haha & E tack för att jag fick sova på din arm. <3>

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL