Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, oktober 10

Tindrade ögon på en fredags kväll

Hej vad gör ni en fredag kväll som denna? Själv som ni redan vet så är jag i sthlm & spenderar helgen hos min pappa med familj. Lilla Tindra har varit vaken ett bra tag nu, hennes skratt får en att vilja bli liten igen, då världen gick under när nappen ramlade ner på golvet. Hon är underbar iallfall. Bredvid mig nu sitter lillebror filip, han tjuvtittar allt på vad jag skriver, ser jag. hehe, ingen fara. Pratade med Christian förut, han va åter hemma igen & tog det lungt. Han har blivit en riktig degare!! Flickorna i götet är antagligen hos carro & krökar järnet redan nu, det blir nog mycket party där i natt, så se upp för madds & hanna när dom väl kommer igång. Imon blir det stan & shopping till max, lunch med flickorna i familjen & filip för att sedan bege oss hem till solna för att tagga inför matchen imon, Portugal vinner & vi alla vet ju att min man spelar & at jag hejar djupt. Jag pratar självklart om Cristiano Ronaldo, nr 17! haha jag visste väl att ni också hade ett öga för honom, vad sägs försten ner till radisson hotell där han bor får honom? jag vet iallfall att jag redan är på väg... skämt osido. Ha en toppen fredag & sist men inte minst vilj jag önska Hanna lycka till med sin " pojkvän" haha love you all.
KISS N HUGS
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL