Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, oktober 12

En lördag i den bra sorten.

Så nu är jag hemma hos pappa igen, kom precis hem från utestället nere vid centrum. Kändes lite konstigt att dricka drinkar framför pappa, men han sa inte så mycket om det. Han tyckte det va trevligt, det märkte man iallfall. Vi brukar ju inte umgås så där jätte ofta men idag har vi allt haft bra stunder hela dagen. Vi börjar förstå varandra mycket mer nu. Iallfall hur har min härliga lördag sett ut då? Jo, vaknade hos farmor med frukost på sängen, vi åkte in till stan & besökte dansmusèumet som var godomligt vackert (bilder kommer) & sedan blev det blev shopping med annika & lilla Tindra i släpptåg. Åt lunch med Olof på Nk & sen hände något oväntat, jag träffade inte mindre än Srjdan & Daniel utanför nk, i sthlm! Förstår ni nu vad jag menar med att världen är liten. Srdjan hade inhadlat en skjorta som jag måste säga att det var välgodkänd. Stannade & pratade en stund tills det var dags för mer shopping. Väl lite senare på väg till matchen träffade jag kanske lite mer väntat Lilly Lobo & co, väldigt trevligt att se några galna seporters från portugal bland allt blågult. Själv var självklart tröjan på & halsduken virad runt halsen!! Utsökt. Även om inget av lagen spelade på topp var vi alla taggade & hade hur trevligt som helst. Väl efter blev det utgång & ingen mindre än pappa hängde på, helt otroligt men sant. Hade jätte trevligt & allt blev precis lagom. Så nu är jag hemma som sagt. Kanske ska nämna mina underbara inköp jag idag inhadlat; En svart utsvängd midjekjol från Zara, 3 par mönstrade trosor från Urban. O. , En grå/blå sjal från oasis, en högmidje kjol med mönster från Zara, nagelak & parfym från PUB & en svart spets klänning från gina, Det blev också lite annat smått och gott från h&m och dom vanliga´ställerna man alltid hamnar på. Men aja nu ska jag kolla på film men först ska jag gå ut på balkongen & ta en cigg. Pappa tillåter mig nu, :) Han börjar nog inse att jag inte längre kan vara pappas lilla flicka även om jag aldrig riktigt varit det ändå. Kiss n hugs.
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL