Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, oktober 10

Fredag :)

Hej gott folk, allt bra med er? Idag är det fredag & jag ska snart åka till centralen för att ta tåget till daddy i sthlm. ska bli toppen kul :) imon är det matchen & shopping som gäller & på söndag blir det pappa & dotterdagen. me like that sound. Igår var det en seg dag i skolan & efter danspasset på idotten var ögonen lagom trötta. Flickorna & ja åkte hem till Carro där det blev pasta med vitlökssås och massa gott till historian skulle börja. Som för övrigt va sjukt lång! Men men efter skolan blev det stan med Christian & han va lika gullig som vanligt, försökte få med honom idag till sthlm men han ahde matteprov klockan 2 idag & mitt tåg går 13.14, så det gick inte för sig, nästa gpng får vi planera bättre, så vad ska ni göra i helgen? Jag har tänkt att plugga en del & läsa min älskade bok. Sen blir det lite äventyr på sthlm "smågator" va sägs om en lugn helg ni med? Eller i & för sig hade jag varit i gbg hade lungt varit det sista jag skulle ta. :) Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL