Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, oktober 19

helgens party & bravader.

Hej alla glada, idag är dte söndag & om ni som jag har haft en partyfylld helg tillsatt med en utvilad söndag så tror jag att ni mår lika bra som jag, som ni kasnke märker är jag inte på jobbet som jag brukar vara vid den här tiden, detta beror på att jag ska plugga järnet inför svenskan imon. Aprå på jobbet, har jag insett att tiderna kanske inte passar mig trots allt. Att jobba till 10 en lördags kväll när party står på schemat, inte så kul & att jobba på en söndag som denna när skolan står i provgläntan på måndag morgon inser man att det inte går. Men men ska på arbetsintervju imon för ett jobb som passar in i mina rutiner lite mer plus, min kära madds jobbar där. Yeaay. Nu är det endast 4 dagar kvar så är jag i berlin med flickrona eller vi sitter iallafall på bussen då påväg dit, denna veckan kan inte vara mer stressig & rolig på samma gång. men men som sagt tidigare är skolan sjukt stressig men det vet nog alla andraårselever på alla gymnasium nu. Eller har ni det kasnke slappt? jag kan återigen tala om att Rudebeckarna har fullt upp, vi trodde att det va klart nu att vi var klara efter allt vi fick förra veckan men nej nej, nu har vi historia prov, engelska skit & matte, matte & mera matte. Men men vi klarar det tillsammans, am I right? Min kusin sitter här bredvid, eller snarare ligger här bredvid mig på sängen. hon är för go, kollar på gossip girl för första gången & klart sitter hon och stirrar, jag själv kan inte förstå hur en flicka kan leva utan gossip girl men samtidigt så vet vi ju alla att jag är beroende. :) Ciao & plugga lungt.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL