Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, oktober 15

2 avklarade & minst 4 kvar :/

Så var samhällsprovet & engelska redovisningen klar, gick väldigt bra på engelskan Lisa (läraren) blev riktigt inponerad av min redovisning så nöjd det är jag. Innan samhällsprovet blev det flitigt pluggande med latte & biscotts på nöller, Hanna ska ha ett stort tack som klargjorde vissa saker som jag helt enkelt inte hade hunnit med. Även om jag pluggade till 02.00 igår. Vi alla flickor pluggade så att nerverna började ta fart & nervositeten kom, Özum tog till vara på det hon lärt sig på helsopedalogiken & tog flera djupa andetag, vi andra fortsatte stressa till Lisa & Oscar kom & vi blev distraherade från provet & övergick till lovets & helgens planer. Som ni alla vet kommer flickorna & jag ta en välförtjärnad trip till berlin när allt stress & plugg är över. Och om vi är taggade, jo jag vet har sagt det 1000grr nu, men hur kan man inte vilja sprida sin längtan till något så underbart, felix club säger jag bara. Haha. Jag, hanna & Özum ska bo i samma rum, gud bevare mig säger jag bara haha :) !!! Men men nu tar stressen vid igen, dags för matteboken & sedan ta tag i svenskan. Hörs senare om tiden räcker men vi alla vet ju att den nu är knapp.
Kiss n Hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL