Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, oktober 20

Början på en bra vecka igen :)

Hej allesammans. Idag är det måndag jag har klarat av svenska provet, fått jobbet på aktiva synskadade & jag håller på att packa inför berlin. Vi åker ju på torsdag & veckan är ändå fullt planerad. Pratade nyss med kusinen Timmy på telefon & han kommer hem till jul så det ska bli kul har inte träffats på ett hilma bra tag nu. :( Var hos mamma idag & spenderade lite tid med lillebror som ber & bönar efter en present från berlin & självklart ska han få något, dock inte så dyrt eftersom den ekonomiska delen inte är på topp itanke med att jag bara får min första lön nästa månad. men men tur att pappa & mamma ställer upp iallfall. ILOVEYOU! Så på torsdag åker vi alltså, vi är sjukt taggade yeaaaaaaaaaay! Haha har bytt platser i klassrummet också, sitter på samma rad som hanna & lisa & bakom oss sitter Laura, carro madde & özum alltså hela gänget samlat, inte smart inför allt pluggade som måste göras men men robert verkar lita på oss så vi får väl visa att vi är bra även tillsammans & även om det alltid finns 100000 saker att prata om förutom hur man löser den svåra matte uppgiften? Men men nu ska jag vidare till tvättstugan med halva min garderob :) wish me luck! Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL