Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, oktober 23

Berlin here we come tonigth!

Hej alla glada :) om några timmar sitter jag, Hanna, Madde, Özum, Erica & Carro på bussen som ska ta oss till berlin. Förlåt att uppdateringen varit dålig men stress har varit det ända som tagit min vardag & fått den att flyga iväg. Förlåt alltså. Igår träffade jag min älskling Christian & det blev mys & fika som vanligt. Han köpte en snygg sjalliknade sak från toppshop :) Bra inköp babe.<3 Som sagt ikväll åker vi jaghar sjukt mycket att göra, alla kläder ligger på sängen men min fråga är hur ska allt få plats i väskan? Det hoppas jag löser sig, vi alla ska vara hos Özum klockan 10 misstänker att jag blir sen somvanligt, men men skit samma vi åker ju iallfall. Sjukt gött, ni kan ju bara tänkta hur bra vi kommer ha det, bilder & allt ja det kommer upp när jag har kommit hem, kan också medela att jag jobbar tillsammans med madde samma dag so vi kommer hem, ja på mitt nya jobb And i love love love it!!!!!!! Men som sagt är stressad & ni kasnke undrar varför jag då skriver, jo först så har jag dåligt samvete för den dåliga uppdateringen på sista tiden & eftersom ni blivit fler flitiga läsare som jag nu kan se, är jag tvungen att dela med mig av detta underbar stressiga moment med er plus att jag måste ladda ner dom sista låtarna till ipoden :) men men iallafall berlin berlin härliga berlin :) snart är vi där. Kan också berätta att mitt sista prov till v45 var idag & det gick sketa bra, Historia :)
Men nu måste jag kila, förlåt & ha det underbart vad ni busungar än ska hitta på, på lovet. Men jag lovar ingen kommer ha så kul som jag. Ciao .
Hugs n kisses
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL