Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, september 4

vändning

livet är en vändning, eller iallfall vänder det hela tiden. Igår hade jag det mest idag vet jag inte. Det är helt sjukt hur en person kan ljuga så mycket nu menar jag inte dig, du vet själv. Igår trodde jag jag gjorde något bra, pratade med en av mina vänner som jag kkåänt i många år nu, moa. Och det vi pratade om skit samma men det ledde till problem. ett sjukt konstigt problem, som jag inte orkar just nu. Jag menade abslout inte att svika en vän, eller förstöra en vänskap, utan att hjälpa en vän eftersom det det handlade om inte är sant! Det är ingens liv, utan påhittat! Men jag kanske förlorade en vän nu, men vet att detta absolut inte är enda anledningen utan flera andra finns, flere personer och flera händelser, tycker bara det är ledsamt för det är det ända jag är just nu, ledsen. För detta är sjukt, hur kan så mycket ändras på så kort tid och ingen förstår utan bara pratar, pratar om allt som dom inte vet. Jag vet inte längre men vad händer med världen? Vad händer i livet? Varför händer allt detta? Min vän vet själv hon är den som kanske känner mig närmast av många och visst hon försvarar mig i många lägen men det är inte det som räknas utan mycket mer, vänskapen. Det ska jag inte ta här, för så mycket behöver inte alla veta, även om det är skönt att skiva av síg. Men dom säger väl till henne nu som dom tycker, jag är ju så och så... Visst ni tror det, allihop men känner ni mig då? jag orkar inte mer, för mcyket ont har hänt på kort tid. Och skolan på det och jobba varje helg och 100 till saker gör att man kanske inte vill finnas. Pallar inte med stort P!!! Men va händer nu? ska du hata mig som dom, för att jag en gång försökte göra rätt? men du gör ju det redan, eller hur? Du har ju redan bestämt dig, men andras hjälp tror jag. Men hoppas allt faller på plats, bitarna du inte vet och förstår, då kanske du förstår mig...

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL