Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, september 6

Lördag



Hej gott folk, sitter på jobbet igen och bloggar har precis ätit brunch med en gamal klasskompis som tydligen också jobbar här i floda :) väldigt otippat men otroligt trevligt! Igår blev det lite krökande hos Elias med vänner men eftersom jag abslout inte var på topp för alkohol blev det en tidig hemgång men åkte dock inte hem eftersom min käraste Christian tyckte att jag skulle ta tåget till honom och kolla på film istället, så blev det! Väl i kungsbacka kom han i regnet och hämtade mig på den brumande fyrhjuligen och vi åkte hem genom skogen i ös regnet. haha. Det blev film och mami ink. Eftersom vi båda va hur trötta som helst blev det en cigg och sen sängen, även om jag som vanligt skulle till jobbet idag, pratade vi i typ 3h om allt som har med livet att göra. Du förstår allt, chrillepille. Men men nu är jag här igen på jobbet, gick upp runt 10 tiden i morse, även om de va jag som gick upp vid tio och fixade i ordning mig medans lat masken bara gick upp när han verkligen behövde det haha :) Men men han körde mig till fyra trekant där en buss kom. Idag ska jag inte göra så mycket, skulle egentligen ut men vädret eller orken är inte på topp så ska passa lilla Albin och mysa med min kusin jacqueline :) Jobba ska jag ju göra imon med.

Karolin Chambel




Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL