Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, september 4

min torsdag

Bangade skolan, mötte amanda i stan, och dte blev vallgatan i vanlig ordning och sedan film och godis hos henne. Hennes pappa lagade mat och amanda har köpt världens bästa bok för tjejer/kvinnor men promblem med killar/män Dumpa honom han vill helt enkelt inte ha dig - av författarna bakon min absolut favvo serie SATC. ! läs den! Den är dne mörka sanningen vi flcikro aldrig förstår men den får dig att lära dig och ta till av misstagen vi alla gör eller kommer göra.
Förutom det ska jag hem nu med 19 bussen sen blir det nog att visa upp mitt fina hår, har nämligen klippt mig till axlarna :) underbart och imon då ska jag till skolan godnatt!

p.s: B ska bara veta vad som väntar hennes födelsedag

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL