Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, september 16

Tisdag.

hej gott folk, jag är sjuk, jag har feber och tycker allmänt synd om mig själv idag, dock är jag hur lycklig som helst, vi åker nämligen om ca 3 veckor och det känns underbart, rätt sjukt att treorna kommer vara där samtidigt som hos fast på studie resa :/ med robert våran lärare. Men som tur är är belrin stort nog och vi kommer vara där några dagar innan dom, :) Men men idag har jag bara tänkt at plugga och ta det lungt så att jag kan gå till skolan imon! Hatar nämligen nuförtiden att vara hemma från skolan. Haha hanna ringde som en galning i morse hon trodde jag hade försovit mig men det va febern som värmde! Pratade nyss med Chrille han va också kraslig idag och även madde. Men det är väl så nu, den här tiden på året när hösten och kylan smyger in och man har inte vant sig att ta på sig höst kappan. Imon blir det fika med lena på stan och kanske en del inköp för torsdagens bravader. Sprit och smycken står högt upp på inköpslistan vill jag lova. Men nu måste jag ta tag i samhälls boken och idelogier, Ciao
XXxx
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL