Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, september 15

Måndag

Hej där alla kvälls vakna, lite sent men jag har precis vaknat efter en "liten" power napp på soffan. Försov mig i morse, något som inte får hända ofta men händer ändå! Fick ta taxi till skolan (igen!!!) så kom i tid till naturkunskapen iallfall, idag var det skolfoto & alla va extra fina och glada som man brukar vara när kameran ställs upp & fotot kommer iallframtid påminna dig om tiden på gymnasiet. Min outfit till dagen i ära blev, min Blommiga tunika, svarta jeans, hunter stövlarna och lite smycken på det. Riktigt nöjd om jag får säga det själv, bilderna dock får ni se om ett par veckor, det lovar jag. Dagen fortsatte i vanlig måndags ordning fika på eh med skvaller om helgens bus&bravader & planering inför kommande vecka! Skolan har dock öst på en hel del med läxorna vill jag lova, som det inte redan var mycket nog. Efter skolan åkte jag hanna & Madds ner till centralen & hämtade ut våra kära Berlin biljetter (gud döda madde om hon tappar bort dom, skämt åsido! ) sen blev det en snabb runda på stan med amanda för att sedan avslutas med pannini på vallgatan, stötte på en rad olika männsikor man kände igen och alla verkade gilla oss så dom slog sig ner. På väg hem missade jag dock bussen men sprang in på konsum och köpte lite nödvändigheter o& nya cosmo ;). Hemma nu, har slappat ända sedan jag kom innan för dörren, skulle pluggat men det blev inte så mycket med det, just nu chattar jag med Srdjan, som jag saknat att ha diskussioner på kvällarna med :) men men nu ska jag starx göra iordning mig för sängen & 10 sidor historia, wish me luck!

XXxx
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL