Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, september 17

Mys hos familjen ok .

Tja igen, sitter här med min kära kusinvitamin Jacqueline & ska nsart gå till kojs i mormors stora säng. Mysigt värre måste jag säga, dagen blev inte osm planerad ringde Özum och det blev en trip hem till henne, vi kollade på Mtv music awards, som jag måste sänga var under mina förväntningar, det brukar alltid vara som methap uttryckte det "så pampigt" men i år ja det va ju helt okej men inte alls som det brukar. Vi hade det sjukt roligt och jag fick några oväntade sms från David en vän till mig, han ska tydligen också på insparken på torsdag. (KOMMER BLI SJUKT BALL) Haha har dock ångest över vad jag ska ha på mig än sålänge vet jag bara vilka skor, men jag kan ju inte gå med bara dom eller hur? haha. Men det är ett problem som ska tas tag i imon. Pluggandet blev det inte så mycket av alls, men fick höra idag att Kari skjutit upp sidorna tills på fredag vilket känns väldigt skönt! Imon blir det som sagt fika med lena men sen blir det nog även en shopping runda med Özum. Men men det får ni veta imon, som ni alla vet har jag en tendens att göra precis tvärt om än vad jag planerat, haha jag är ju snurrig som många säger men nu är det säng dags och imon SKA jag till skolan :) Hihihi Godnatt
XXxx
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL