Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, september 3

Tisdag :)

Tja, nu sitter jag här igen är uppe alldeles för sent som vanligt men tänker ändå skriva några rader om min kära tisdag, som vanligt försov jag mig i vanlig ordning för att jag som nu är uppe för sent! ( måste sluta med det) Men men ´på väg hem från eketrä där jag som alltid hade missat bussen, går jag där i min härlighet och lyssnar på Good charlotte - girls dont like boys och kollar åt vänster vem fan tror ni åker förbi om det inte redan är fusterande att jag får gå hem, jo självklart mannen som jag just nu inte kan få ur skallen, jo ni gissade rätt Mr. T med stort T! fyfan, gasen i botten blev det också, men men senare blev det stan med Flum 1 & 2, bella och olivia det blev thai mat, spaning på tränings skor och skvaller. köpte även en underbar plånbåk från TH, tycker jag bara har köpt nödvändiga och bra köp den här månaden är väldigt stolt och glad över att lönen för en gång skull inte bara gått upp i rök till skit och alkohol :) men men efter stan gick jag och bullen och solade sen blev dte promenad och lite plugg för min del. Hade inga cigg så gick över till klevvo och fick några sen fick vi hämta jacqueline på jobbet och nu sitter jag här klockan är halv 3 och jag ligger risit till i schemat men men imon blir det spaning efter golfbag med hanna och skola såklart resten av dagen förbli oskriven tills jag skriver här imon. ha det toppen :) Ciao :)

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL