Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, september 2

Måndag :)

Tjafan, idag har varit en bra dag träffade Amandra på stan och det blev shopping, tacotallrik på vallgatan, träffade sara och nettan och en trip till nowere? haha underbart iallafall är sjukt nöjd med mina köp, det blev mina efterlängtade gummistövlar, visst det blev ett par hunter som halva stan går runt med men jag kan ju inte skita i det för det, dom är ju hur läckra som helst, det blev även en rosa tunika som jag älskar, block till skolan´& lite smink. Sen stötte vi på Millan och dte blev fika med henne och bettan, sen en trip till millan där det var kaos, ett gulhalsband var borta enligt emma björn (millan storasyster & känd som en av mina närmsta vänner) men det kom fram efter många om och men. haha! Millan hängde med hem till mig där det blev familje träff och min lillebror tyckte att jag hade blivit tjock (INTEOKEJ!!!) så imon ska jag och bella träna på gymmet :) Millan och jag gick till bella och så blev det en lång promenad med dreamteam :) vi hade en del skvaller vill jag lova, underbart vill säga även om hjärtat är lite halft broken nu men hoppas det löser sig, T verkar ha gått under jorden :( är skit ledsen men vet inte vad jag ska säga eller göra för att få han och förstå. men det kanske inte handlar om att förstå heller, jag förstår inget iallfall. men men nu är det tiden då flickorna rycker in så det blir nog mycket shopping rundor på stan m.m ! Måste ta tag i läxorna också matten är inte rolig vill jag lova och så måste jag träffa soffan så att vi kan framkalla våra under vattens kort! :)
Men nu måste jag sova om jag ens ska orka gå upp imorgon.! Ciao

// Karolin chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL