Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, september 23

Tandläkare & goda nyheter (ävenomjagredanvisste)

Hej på er, dags för lite uppdatering. Just nu sitter jag hemma, kusinen Patricia är på besök. Vill passa på att återigen säga grattis till Henne & Abbas (minchef) till deras kommande barn som nu växer i Pattys mage. :) Underbart! Igår träffade jag Emma björn över en fika, det blev självklart räkmacka för min del. Efter det bar vi oss hem för att kolla på hennes lägenhet men vi slutade på deras lilla söta bar på hörnet & 2 flaskor vitt vin. En sväng på Chess blev det allt & ävrn Alexander & Johan var med. Vi hade det väldigt trevligt. Natten spenderades i emmas & alex säng i mitten av dom båda där jag fick trängas & sova genom alex snarkningar & emmas vrid&vänd. Trevligt hade vi iallfall. Har varit hos tandläkaren idag också, hade inga hål :) ! Imorgon blir det skola & jag ska även på besök hos barnmorskan för nya p.piller. Tolde inte mina förra nämligen. Det är ju alltid bra att ha även om ett förhållande inte väntar i väntrummet precis. Ska ta det lungt på den fronten vill jag lova. :) Imon kanske det blir fika med Chrillepille eller Nathalie? Får se men vi får hoppas på en mer spännande dag imorgon än idag. För idag är det min egna degdag.
XXxx
KarolinChambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL