Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, september 27

Lördag & dags för uppdatering´.

Hej, dlig uppdatering i veckan, jag vet! Har helt enkelt haft fullt upp, med skola, lägenhet, jobb, vänner & Party. Men nu är jag på jobbet & har lite tid över. Veckan har varit stressig, pappa är i full gång med lägenhets letande där han tror jag ska trivass, så söt är han. Nathalie är här från linköping så vi har gjort en del. Igår va det utgång & vi hamnade där man ofta hamnar nyuförtiden, BYGGAN! klockrent ställe, självklart träffade man på kända ansikten, Ramin va såklart där jag va som vanligt men även T, A , S , A & ja många ni alla känner igen ibloggen. T & jag pratade inte alls men blickarna så mer än tusen ord. Petter var även en grabb som man alltid stöter på just på bryggan. Natta & jag var i full gång & även hennes mor va på g. Vi hade en minneskväll eller vad man ska kalla det & roligt var det ända vi hade. Efter utgången av det dags att dra hem, stannade och tjötade lite med A ett tag. Han hade lite förrvirring om jag kan uttrycka mig så. Men det är löst & vänner föralltid hoppas vi på. Andra A va väldigt full & S va det lika så. :) Men men ikväll blir det utgång igen med min kära nathalie sen får vi se vart vägen leder. Som ni kasnke förstod flyttar jag hemifrån snart, pappa är i full gång med letandet & det ser lovande ut mina vänner. LÄNGTAR ihjäll mig vill jag lova. Inflyttnings fest står på schemat när allt är klart & då blir det röj!!! :) Men är ni lite tveksamma på att jag kommer klara mig, så vill jag lugna ner er med att säga, ingen gör det som jag & att inte klara av det är efetr mitt liv skulle avra en skam :) Dags att återgå till jobbet CIAO
XXXxxx
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL