Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, september 21

Hejsan, nu sitter jag på jobbet igen efter en ledig lördag. Igår degade jag mesta av dagen & städade iordning lite eftersom att mormor kommer hem idag som sagt. Efter fått iordning på hemmet blev det att hoppa in i duschen för att åka & möta josefine i långedrag, vi gick hem till nicklas hennes klasskompis som hade maskerad krök, men det fick vi bara reda på i dörren så att säga. Om jag har varit "bästa outfit - dommare" igår hade Nicklas själv funnit helt klart, (han va jokern i batman tror jag!) Sjukt roligt att umgås med Joss iallfal, vi hade kul på dansgolvet & vi båda är storrökare på fyllan så att säga. :) Bilderna får ni se lite senare när jag & joss har slutat jobb kan få flashbacks från gårdagen. Vill Passa på att säga GRATTIS till Toivo som fyller 19år idag, Grattis snygging. Vill också informera att det inte alls är långt kvar till berlin, snart är vi där flickor! Vi kommer ha det underbart för alla som vill veta! :) I dag kommer mormor&morfar hem från 50/50 hemlandet, dom ska få en stor bamsekram så fort jag slutat jobba och kommit hem. :) Blir dock lite sent slutar nio, så uppdateringen av bilderna kan komma imon, men ni får helt enkelt vänta!
Puss&kram
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL