Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, september 14

Söndag och helgens bus.

Hejsan, förlåt för den dåliga uppdateringen av helgen men har helt enkelt haft fullt upp och när jag inte hade fullt upp sov jag ganska djupt i mormors härliga säng. Klockan är runt 12.00 på en sönda morgon jag ska snart iväg till jobbet men tänkte att ni måste få lite nus om vad som hänt under helgen. I fredags hände en del, bor hos min kära mormor igen :), prata med thomas och Caroline på Mjörn, Har saknat dom och dom sa att apollo står och väntar på min ibland när tiden är då jag brukade komma hem från skolan, Min älskade häst vi ses nästa vecka :) På kvällen blev det party, mötte upp flickorna och det blev Underbar i vanlig ordning när man är med dom, efter ett antal drinkar och några shots har vi förflyttat oss från utsidan till insidan och babblar som aldrig förr, kom grabbarna och det blev ett himla liv, sen händer något som förvånade mig djupt! Anton och Srdjan stiger in, av alla ställen? Sen kom hela gänget och det blev ett himla pussades och kramandes, Där på underbar stannade vi under 89% av kvällen, Jag och A pratade en del, rätt kul men ändå konstigt att vi vågar. . . Han är ju underbar iallfall och kommer alltid att vara i mina ögon, någon sa en gång att man aldrig glömmer sin första kärlek, jag tror det är sant. Men men en viss martin va dyngrak så tackar max for saving my but! Men Hanna ska nog ta det lungt med spriten och HOST p. I går lördag blev det att jobba hårt med en bakissmälla jag aldrig vill ha igen! Och sedan blev det att dra till Daniel Pitunias manison, jag skojar inte, det va gudomligt fint! Party där med alla från samskolan till rudebecks leden, haha. Hade riktigt kul, jag själv vann två omgångar i biljard mot olle, och elias däckade gott i soffan på nedervåningen. Kvällen här var även lyckad och ja, vi alla ser fram emot torsdag, då insparksfesten som egentligen är för ettorna som vi nu har köpt ut. Vi alla vet vad det innebär.
Men nu måste jag iväg till jobbet, Men innan det måste jhag få det bekräftat, Berlin resan är betald!

XXxx
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL