Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, september 15

Kvälls blogga, planer & löften :)

God kväll, har precis tvättat 1 maskin, bäddat sängen och plckant undan efter all stress slarv från helgen, kom hem från jobbet för några timmar sedan skulle varit i säng för länge sedan egentligen men ni känner väl mig, nattugglan. Natta från Linköping ringde för en stund sedan och vi hade ett längt samtal om planeringar och massa gossip! Kan medela redan nu att jag åker iväg till norra Sverige innan jul för lite vinter mys & After ski :) Men mer om det när tiden kommer, vill inte tänka på attt slasket snart ska komma. På jobbet var det stressigt som vanligt men Chefen min levade upp stämningen lite vill jag lova, haha rolig grabb det där! Åt för övrigt Thai idag, utsökt! Jag vill frästen passa på att skriva Grattis till mina båda vänner Amanda Holm & Nathalie Gorbani som fyller 17år idag, ni är värda guld båda två ska ni veta! I veckan är det rätt fullspäckat, förutomm att skolan är i full gång & att lärarna pressar oss till 110% så ser schemat ut såhär:
Måndag : Hämta berlin biljetter, fika med amanda + shopping på jakt efter glitter och glamour!
Tisdag : Golf med hanna? Fika med Lena och en massa plugg !
Onsdag : Plugg eng, Fika med David? köpa krök!!
Tordag: Skola, förkrök på underbar? eller hos Carro? Insparksfesten !! :)
Fredag : Träna med Gudmor, Glitter & Glamour party hos Amanda!
Lördag: LEDIG FRÅN JOBBET!!!!! städa inför att mormor kommer hem & utgång?
Söndag: baka kaka till mormor, Jobba & Möta mormor på landvetter!
Sen måste jag åter igen säga att jag har sjukt mycket plugg!!!!!!!! Just det löfterna, nu blev det som det blev men ska skriva kortare inlägg framöver annars blir det väldigt jobbigt för er och för att inte tala om min hand, sen ska jag träna mer än jag gör, visst har varit på gymmet 5 ggr nu men du minst 1-2 ggr i veckan hinner jag väl med? Sen en sista sak, öägga undan grymt mycket pengar till shopping i BERLIN!!!!!! Men nu måste jag sova, ska dock sätta på filmen SILK för att hoppas på att somna gott, puss
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL