Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, augusti 31

helgens bravader

Så söndagen har anlänt och nu sitter jag och bloggar bakis på jobbet, helgen blev inte riktigt som den va planerad men det kunde jú ni alla misstänka. Fredagen blev det mys hemma hos bella med pizza och sedan utgång med soffan, vi skulle gå till razzia och checka läget men så blev det icke, vi åkte till chezz där vi stötte på alex & en hel del andra. det blev promenad till avenyn där vi träffade f&co och många fler, trevligt trevligt, men vi hamnade ändå tillbaka ¨på chezzan igen. Trevligt var det och efter chezz för andra gången blev det att möte kirre som hade skadat tummen ganska rejält. det blev donkan och sen gick jag och bullen mot avenyn för att möta mor min för taxipengar, där mötte vi en nilas jörgensen som va glad so vanligt. Sen blev det 16 bussen efter ett trevligt prat med mikkis och sedan taxi för 100 riksdaler från eketrä hem /(obs! det är endast 5 min gång väg! ) men men hem kom vi och det blev jobb för min del på lörsdagen. Sedan på lördag kväll blev det utgång med satsnig på dyngrak! det blev att möte flikorna och sen blev det chezz och bara chezz. Några tårar föll från kinderna för att en viss T gör som han gör. han förstår inte och nu fattar jag nada jag med, vet bara att jag är hur ledsen som helst men creds och stort tach till Alexander som körde mig hem och till james som lät mig gråta ut på hans axel. mer om T får ni när jag ahr slutat för nu måste jag jobba. ciao ´.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL