Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, september 8

första dagen på en underbar vecka?


Halloj, idag är det måndag & början på en mycket bra vecka, hoppas jag iallafall :) Just nu är klockan runt tio snåret och det är snart dags för mig att gå igenom naturkunskapen en sista gång inför läxförhöret imorgon för att sedan kolla på filmen som våran Svenska lärare tvingar oss att se; Big fish, men det verkar ända väldigt bra så jag har laddat med ramlösa granäpple, min nya absoluta favorit dricka & en god advokado macka, har fallit inför det här med advokado, jag bara älskar det! Men först tänkte skriva lite om dagen och veckans planer. Skolan idag var rätt slapp, min dikt som jag lämande in på engelskan kanske inte var den bästa, men turen är att det bara är ett utkast, ska jobba på den nästa lektion :) På matte lektionen hann jag och Hanna prata lite gossip om våran nya plan som snart kommer gå igenom och även lite golf, blev dock inte så mycket matte, håller ni inte med mig att matte B är sjukt tråkigt eller ni kanske gillar matte? Om ni gör det ge mig gärna tips till att hitta motivationen att ens försöka ge mig ann det där! Efter skolan var det time for me att bestämma med lärarna hur jag vill ha det när jag fyller 18, alltså med om hur mycket dom ska informera mina föräldrar och allt det här, men men jag ändrade inte så mycket med det eftersom min pappa nog hade fått spader om jag uteslöt honom helt från min skolgång, som nu går riktigt bra, och ska bli mycket bättre. Efter det blev det fika men en väldigt trevlig tjej, Josefine ( kolla gärna in hennes blogg http://jossrydhede.blogg.se/). Det blev kyckling pasta för oss båda på cafe vallgatan, en liten runda på stan och en ganska lång promenad med en hel del prat! Hon är verkligen en hur go tjej som helst, synd att man inte träffats innan! Men det blir dte nog ändring på. Måste också berätta att jag var otroligt glad när jag hörde min käre vän Linneas röst idag, har saknat henne eftersom hon varit så dum och bytt till samskolan och övergivit kära rudebecks. haha! Fika snarast och komma ikapp gumman! Denna veckan ser ljus ut och hoppas den bara blir ljusare på torsdag ska gänget segla med skolan, vi har nämligen idrottsdag och det ska bli hur kul som helst! Jag och hanna ska också pressa in lite golf i vårat tighta schema, vem vet kankse imon om inte läxor stömmar över? Utöver det är det mycket fika denna veckan, och till helgen kanske det blir planer med amanda eller så går min och hannas plan igenom redan då? Vem vet? Men nu väntar Big fish och min goda advokado macka! :)

Hugs n kisses
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL