Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, september 11

I`m seling!

¨

Hej gott folk, kom precis hem från en lång dag ute på sjön! Har haft hur mysigt som helst och samtidigt frysit till is. Dagen började med att möta flickorna vid brunnsparken där det blev rent av en mini frukost av take away latte. Väl på bussen trodde vi vi hade åkt helt fel men när vi väl kom fram till frölunda torg stod ett gäng människor man kände igen, buss 94 och vi var ute vid havet. Det blåste inte så värst mycket när vi kom dit, men väl ute på sjön då jävlar fick vi fart, Dock gick jag och Carro på grund när vi hade seglat i ca 5min men det löste, rickard våran seglar expert! Madde och Özum hade utur och fick åka med nån random gubbe som tydligen kunde alla namn på alla öar och dess historia haha, hanna hanma i grabb båten, men vi alla vet att hon trivdes som fisken i vattnet! Matsäcken hade vi lämnat på land i väskorna och det ångrade vi djupt efter en stund till havs. Men när vi väl hade Seglat i tre timmar & rökt upp 1 paket cigg på 3h så fick vi äntligen våran mat. Det lev picknick på berget med flickor med mycket skvaller & vi kom precis till ´bussen i tid ! Nu är jag hemma och ska ta tag i svenska läxan sen ska jag bara dega fram för tv och äta mina popcorn! Hoppas ni har haft en lika underbar dag som jag! För där ute på sjön fanns det bara ett ord att säga, Härligt!
XXXxx
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL