Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, september 11

Onsdag, och jag degar.

Hej och hoj :) klockan är nu lite eftr midnatt och jag sitter framför datan, inte alls bra med tanke på att det är en dag i morgon också, men jag lovar ska strax sova! ( efter jag har läst några sidor i min bok vill säga) Idag är det onsdag och jag har degat det mesta av dagen men självklart läxor, skola & allt sånt som måste göras är gjort, men resten av dagen har jag degat haft en mini kusin träff hon nathalie, där jag, hon, Kristian, Patricia & även Jacqueline var med en stund, vi kollade på idol och ja vi skrattade som idioter åt karlsstad men när den 16 åriga flickan med den underbara sångrösten och en söt gitarr kom fram i tv rutan rös vi, tänk om man hade kunnat haft den gåvan och sjunga så vackert? Att kunna spela piano ar alltid varit en dröm för mig dock tror jag att det är ett hopplöst fall eftersom jag i princip är tondöv, men ni ska höra en vän till mig vid namn sofia sjung/spela. Det är som godis för öronen! Kom och tänka på denna flicka under idol nämligen, hon borde ansöka! Men men efter det gjorde jag i odning matsäcken inför morgondagen, det blev kycklingsallad med advokado & massa gott och självklart har min moder köpt den underbara drickan ramlösa granatäpple :) Jag är lycklig, segling imon alltså ska möta flickorna vid fontärnen runt halv 11 snåret sen bler det nog seglig i regnet men om man är med sina vänner kan väl inget gå fel eller? Vi får väl se :D hehe men nu ska jag läsa lite som sagt för att vara taggad och redo inför en intensiv dag imorgon! P.s: han va rätt söt.


Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL