Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, september 9

Tisdag :)


Hi pll, veckan fortsätter i en underbar ordning och jag är lycklig!
Idag hade vi drama i skolan vilket jag tycker är sjukt kul! Gynter, våran dramalärare, måste vara den mest klockrena lärare jag träffat, helt enkelt hur skön som helst! Efter skolan, kom jag hem & mamma var på föräldra möte så jag hade hand om middagen för bröderna mina, det blev pasta carbonada med en underbar sallad :) Mums! Efter det passade jag på att fixa mitt Cv, som jag nu medelar är inlämnat för kanske ett nytt jobb? Hmm har inte bestämt mig riktigt när det gäller det där, men lovar att berätta mer när allt inte är så förvirrande när det gäller den biten. Frästen gissa vem som ligger och sover så gulligt i mitt knä just nu, om inte lilla albin, min kusin underbar Chihuahua, som också är min gudson som jag älskar så ortoligt mycket. Har haft honom hos mig sen runt 6 tiden då Jacqueline skulle jobba och han har varit underbar hela tiden. Efter att jag ätit och slappat lite framför tv med albin, blev det en promenad till min kusin där jag fick en smak av portugal eller vad man ska säga, jo den godaste drickan speciall beställd för mig från paradiset! Smaul da annans ! Jag älskar den! Lite nostalgi blev det allt & längtan till huset och alla underbar människor där nere är enorm särkilt nu när far min sitter där nere & njuter till fullo, man får väl hoppas på en fin present när han kommer hem. :) Så en underbar dag har det avrit, hannas och min plan fortsätter gå framåt och imon blir det nog golf och en lång fika över detta! :) men mer om det imon nu ska den underbara tisdagskvällen fortsätta i Naturkunskap med albin och sedan lite mys. Men måste bara avsluta med att jag fick ett sms av lilla björn idag, jag har tydligen fått en ny beundrade? Hmm vem kan det vara..

Karolin Chambel!

1 kommentar:

Anonym sa...

tack gumman, fin blogg du har :D. saknar dej med <3

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL