Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, augusti 4

Stress&fix


Sitter hemma hos bella nu, vi har precis ätit en underbar middag gjord av Lena, Bellas mamma. Om några timmar åker vi, och snart kommer morfar hit och hömtar oss för att ta oss till Soffans hus, Bella duschar nu, och snart är det min tur, men i vanlig ordning blir det väl att man får vänta i minst 35 min för detta, seg! Ja det är bellas efternamn. Idag har vi spenderat 50 % av dagen i stress på stan för att inhandla det sista och fixa inför ikväll. Vi hittade doock inte våran kära sololja men dte köper vi på plats, för övrigt har dagen varit full av blandade känslor som , stress, pirr, över energi, regn !!!!, och kärlek. Träffade på ett par stycken man kände igen på stan, så det blev snabb pussar och mini prat :) Så ikväll drar vi alltså, so ni kasnke förstår kommer uppdateringen av Zakyntos veckan när jag kommer hem, och vet inte riktigt men tror att detta blir sista inlägget tills dess. :( Men jag tänker på er som får stanna hemma i regnet vill jag lova, känner mig lyckligt lottad som får åka iväg ( visst jag har jobbat hela sommaren för det men men ) med mina underbara vänner Sofia & Isabell. Fyfan nu åker vi verkligen, sjukt taggad vill jag lova. Men nu måste jag fixa lite med resväskan den är rätt full av kärlek om jag får kalla det så? Puss och kram och ha en toppen vecka för det är det ende vi ska ha.''

MALAKII KRAM!

Maria Karolin Chambel Casimiro Emanuelsson

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL