Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, augusti 4

Gårdagen och jobb.

Så sitter på jobbet igen, tänkte berätta lite om gårdagen. Träffade soffan & Hallon på Chezzan och det blev förkrök som i vanlig ordning bestod av shotar när jag och Soffan är i fart med kortet? haha såg lite grabbar man kände igen och det blev lite grekland förhör på talleballen, T och jag pratade dock inte så mycket där men när vi flcikro väl hade gåt till bryggan för lute dans, blev sms ett litet mini race, kvällen slutade tidigt på donkan med flcikorna och att jag som soffan kallar det fick med min lite kärlek hem, :) Har saknar T lite måste jag erkänna, och natten va underbar men ändå så ovan. Snart åker vi till grekland eller om typ mindre än 2 dar nu :) Stressigt blir det när jag kommer hem idag, för då ska det packas och fixas. Känner redan klumpen i magen, hur ska jag hinna? Imorgon blir det att växla pengar, köpa nödvändigheter och massa mer med flickorna och sedan hem och slänga ner det sista för att sedan soav hos Fröken Persson, hennes far ska nämligen köra oss till landvetter på tisdag morgon. Åh längtar som fan! men nu måste jag jobba, men vill avsluta dagens inlägg med att tacka hallon & soff för kvällen och min käre T för natten som bestod av mys och gott :)


Puss & kram

Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL