Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, augusti 13

Hemma igen. :(

Så hemma igen, inte alls kul, sverige suger. Om man ens får säga så. Zakynthos va underbart, helt otroligt. Längtar redan tillbaka om man säger så. Har haft den bästa tiden i mitt liv, och den kunde inte spenderast med bättre personer. Vi hade sjukt kul, Stränderna och vattnet var det finaste jag sätt, vi ska inte ens prata om solned/uppgången, Utelivet var vårt (och alla andras) levebröd och det blev knappt någon sömn på hela resan, men det va lätt värt, Just därför ska jag nu sova och vakna upp när jag känner för det och njuta av min säng. Hade hellre varit i zante men jag säger bara en sak, nästa år så är vi plus kanske några till där igen!
God natt ni får uppdateringen om resan senare när jag har vilat för schleeten det är dte enda jag är just nu. Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL