Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, augusti 13

Utvilad men ångest.

Så som sagt är vi hemma igen från vår livs bästa vecka, vi hade det verkligen underbart men att berätta allt i detalj ( även om ni så gärna vill veta ) skulle det ta en evigthet, och min hjärna hänger inte med till 100% efter all alkohol om man säger. Men jag kan berätta lite grann första kvällen bekantade vi oss med våra hotell grannar ( ett gäng killar från norge) och förfesta och fetsa som aldrig förr, vi alla tre va ursnygga vill jag också tala om, jag fastnade lite för en speciell norrman men men, det är för konstigt för att ens förklara, vi träffade några tjomar från hemtrakten som vi va med en del men för dte mesta såg våra dagar ut så här, Vakna, bakis, vatten, taxi till stranden ( 900m bort!?!haha), starnden, värma, bada, chilla, mys, fiskar, mat, frukt, taxi hem, power napp, duscha, fixa, förfest, utgång, kebab, grabbar, efterfest, poolbad m.m med andra ord var vårt liv helt galet och för att inte tala om vårat rum, trodde bella skulle gå under i all den röran, men men som sagt vi va i grekland vem orkar bry sig. Rescue va vårat favvo ställe, som någon sa, VA FAN ÄR PARK LANE! haha så sant så sant min vän. det finns så mycket man vill berätta men man finner inte ord för allt va så bra, så bilder som brukar tala för sig själv kommer inom kort komma upp. Kan bara säga att jag vill tillbaka nu nu nu !!! bort från detta rusk väder och bara leva livet. Men verkligheten kallar snart och inom en vecka börjar skolan och där med slutar vårat härliga sommarlov. Och visst har jag ångest över lite smått och vill gräva ner mig i jorden, men vet inte riktigt hur jag ska hantera allt, känns baa så konstigt. Som om det inte är jag, va jag. Men sen vad vet alla andra inget egentligen, men klart saker och ting tar på en. Men ska försöka att bara vara ett tag, måste komma tillbaka till verkligheten och jag lovar det kommer jag göra och andra kommer inse, men som jag alltid sagt lev varje dag som om det vore en fest och njut av varenda sekund, vem vet när det tar slut,
Men bilder blir det snart gott folk men nu ska jag sova lite till och sen äta en god middag med min käre mor. :)


Puss

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL