Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, augusti 28

Helgens planer :)



Hej hej, nu har jag äntligen gjort det mesta inför morgondagens skoldag, hann ta en power napp på 2 h och det var behövande vill jag lova. Idag blev det fika på lunchen på vallgatan med Ebba Waenerlund som hade haft en väldigt intressant sommar, det blev mycket minnen och en liten shopping runda, har saknat att spendera tid med denna goa flicka. Nu börjar vardagen falla plats och det känns skönt men också lite tråkigt, känns som om sommaren bara rann iväg. Men nu är iallafall helgen planer planerade, det blir grill/krök hos min trogne vän Srdjan, blir ett liten gäng men väldigt mysigt vill jag tro. På lördag blir det nog barsidan med bella ,kanske soffan är på om hon inte mår allt för dåligt efter fredagen. Men nu ska jag kolla in i min garderob efter altenativ till imon. Och sedan blir det mental träning och förhoppingsvis lite sömn om man har tur.

Your one and only
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL